baldızımın kızı

Merhaba değerli okurlar Hikayeme başlamadan önce baldızımla yaşamış olduğum hikayem anlatmak istiyorum.

ben izmir den ahmet baldızım gül kızının ise hasreti.bir gün baldızıma gittim fakat kızı da evdeydi çok yorgun olduğu için yatmak istemiş fakat evlerinin yanında da inşaat olduğu için uyuyamıyormuş oda evdeki uyku apından içmiş uyumak için fakat tamamen sızmış top atsan duymaz artık neyse tabi ben baldıza bakıyorum ama yinede çekinerek baldız kızının uyumak için böyle yaptığını anlatınca ben biraz rahatladım .

kızının odasına doğru gittim fakat geceliğini giyip te yattığı için geceliği yatarken kalçalarına kadar sıyılmıştı iç çamaşırınıda bir tarafı içine doğru girmişti ben kudurdum ve yavaşça yanaşıp kalçasına öpücük kondurdum daha sonra baldıza seslendim ve gel hadi burada yapalım neden dedi bende burada istiyorum falan dedim nasıl olsa uyanmaz deme dedim oda evet dedi ve kızına doğru baktı eteğini örteyim dedi ve örttü bende hiç ses çıkarmadım daha sonra biz baldızla sevişmeye başladık ben onu soydum o beni soydu 69 pozisyonuna geçtik artık kudurmuştuk ikimizde ve ben baldızı dizlerinin üzerinde domalttım kızını yatağının dibindeydik ben baldızın amına yerleştirdim fakat benim ufaklık kalın olduğu için he alışında zorlanıyordu ben kendimi kaptırmışım seks önümde baldızı sikiyorum yanımda baldızın kızının kalçalarını elliyorum ve kilotunu yana doğru sıyırtıryorum bu esnada baldızda geldi bende geldim ve baldızın ağzına verceğim sırada bana doğru döndü ve kızının o halde olduğunu gördü ne yapıyorsun bu yüzden mi burada yapalım dedin dedi evet niye olmasın onumu sikiyorum sanki dedim ve değişiklik olsun diye istedim dedim sadece elliyorum dedim fakat değişik değişik fantezilerimiz olsun diye dedim ama dikkatli ol başka birşey yapma dedi tamam dedim ve ben domaltıp aynı pozisyonda baldıza bu sefer götten kaymaya başladım daha önceki sikişmemiz de zorla da olsa birkaç sfer baldızı götten sikmiştim ve o yüzden göt alışmıştı fakat ne kadar alışırsa alışsın yarak kalın olduğu için zorlanıyordu ve kremi aldım bolcana kremledim götünede sürdüm yavaş yavaş yerleştirdim bağırmasın diye ağzını kapattım ama yine azda olsa sesi yükseldi ben götten sikerken elimle krem sürdüğüm için elim kremin yağından olsa gerek kaygandı bende baldızın kızının kalçalarını ellemeye başladım ve hasretin götü meydandaydı parmağımla amını yokladım ama bakire diye parmakladım bende göt deliği ile uğraşıyordum anasını götten sikerken kızının da götünü elliyorum ve parmağımla hasretin götüne azcık girdim dayanamayıp daha fazla sokarım diye parmağımı çektim baldızı öne doğru kayması için söyledim yarak içindeyken biraz öne doğru gitti ben tamam böyle kal dedim ve ben baldızı sikerken biryandanda hasretin göt deliğini amını yalamaya başladım daha amındaki kıllarıda yeni kesmiş olmalı ki ve yaladıkça yalayısım geliyordu insanın dilimi bir amına hafiften sokuyorum bi göt deliğine fakat ben ne yapıyorum diye baldız kafayı bana çevirmiş beni seyrediyordu ne yapıyorsun sen dedi bende sen sesini çıkarma kızını sikmiyorum sadece seni sikerken onunda amını götünü yalıyorum dedim ben devam ettim bu sırada baldız boşalmış bende boşldım baldız bir sigara yaktı ben hala am göt yalamaya devam ediyorum am göt yalamaktan foşur oldu tabiki ara verdim ve baldızı başka pozisyonarda siktim ve atık doyduk ve baldız banyoya gitti bende o sırada hasrete bakarken yarağım şahlandı baldız banyoda olduğu için hasretin kalçasını yatağın kenarına doğru çektim ve yarağımı hasretin amına dayadım ama sadece kafasını az bir şey soktup ve hemen çıkarıp götüne dayadım oraya da aynı şekilde kafasını hafiften soktum ama kıyamadım yamadım ve ben yine amını götünü yalarken baldız banyodan çıktı haydi banyoya girmiyor musun bırak artık dedi tamam deyip kalktım ama hasret beni kudurtmuş tu bende baldızın üzerindeki havluyu sıyırdığım gibi bir postada ayakta siktim ve baldız durya daha yeni banyo yaptım dese de ben dinlemedim amını götünü aynı anda siktim daha sonra baldıza dedim aramıza hasret gibi değişik fantaziler katalım dedim birazcık baştan kızar gibi oldu ama tamam bakarız dedi ve hasret ne zaman yorgunum deyip yatacağım dediyse meyve suyunun içinde uyku ilacını veriyordu.

, , , , , ,

  1. #1 by Diyarlı 21 on Nisan 13, 2013 - 10:16 pm

    Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

  2. #2 by Burak on Nisan 14, 2013 - 5:44 am

    Slm Adıyanamdan Burak yş 28 boyum 1.82 her türlü imkana sahibim imkanlar sınırsız tanışmak isteyen bayanlar varsa beklerim Burak karayılan face adresinden ulaşa bilirsiniz

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

