Ahırımızdaki Boğa

slm  tamamen gerçek ve yaşanmış bir olaydır. Bu arada kendimden bahsedeyim vücudum 86 64 92 yaşım 19 dur. Ben yaz aylarında hep köye giderim orada çalışır eglenirim. Bir gün anneannem inekleri yemlerken gözüme boğanın muhteşem büyüklükteki organını gördüm aklıma hemen bir anda onu yalamak geçti.

boş bir zaman kolluyordum. ertesi sabah bizimkiler bahçeye gitmişlerdi ben de hemen ahıra koştum baktım boğa sakince duruyordu sonra yemini verdim huysuzlanmasın diye sonra yavaş yavaş dokunarak  o muhteşem sikini ortaya çıkarttım.öncelikle yavaş yavaş dil darbeleriyle tamamen ortaya çıkarttım. sonra müthiş bir zevkle yalamaya başladım.

Aklıma bunu nasıl içime alabilirim düşüncesi geldi. amım zevkten sırıl sıklam olmuştu —–>DEVAMINI OKU

, , , , , , ,

  1. #1 by Diyarlı 21 on Nisan 13, 2013 - 9:37 pm

    Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) sex_doktoru21@hotmail.com 05359782021 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım

  2. #2 by furkann. on Nisan 23, 2013 - 7:13 am

    merhaba ıstanbulda yasıyorum 28 yasındayım kumral oldukcada yakısıklı sayılırım gızlılık ıcınde msj lasmak konusmak yada buluşmak ısteyen guvenılır bayanlar cagrı yada msj atsın 0541-385-81-85 beklıyorum

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

