Category Archives: Baldız seks hikayeleri

Nişanlı Baldızıma Doyamadım

ismim ferit 3 senelik evliyim. Baldızım Aslı 22 yasında. O da türbanlı bu olaylar sırasında nisanlı bir genç kızdı. 6 ay önce evlendi. Gelelim olayların baslangıcına. Baldızım genellikle cuma aksamları bize gelir ve cumartesi günüde bizden dogru nisanlısıyla görüsmeye giderdi. Cumartesi günleri esim aksama kadar, bende ögleye kadar çalısırım. O hafta Cuma baldızım geldi evde ablasıyla sohbet falan ediyorlar, bende bilgisayar odasında bilgisayarın basında hafta içi aldıgım fotograf makinesinin özelliklerini inceliyorum. Bu özelliklerden biride güvenlik kamerası gibi kullanılabilmesi Bu ilgimi çekmisti. Ertesi gün ögleye kadar çalıstıgım için bu özelligi test etmeye karar verdim. Gerekli ayarları yaptım, sabah bilgisayarı açtım fotograf makinesini koridordaki portmantonun üzerine yerlestirdim. İnternet e girdim, gerekli ayarları yaptım. Fotograf makinesi bana her yarım saatte bir birer dakikalık görüntü maili gönderecekti. Bu testten kimsenin haberi yoktu. İs yerimde çalısırken bir mail geldi. Evde baskası da var mıydı Öglen çıkıp hemen yakın olan eve gittim ama baldızım ögleye kadar çıkmıstı evde yoktu. Bu durumdan esime falan bahsetmeden bir sonraki haftayı bekledim. Sonraki hafta sonu kamerayı yatak odamızı tam görebilecek bir yere gizledim mail kapasitesi max 1 dakikalık film alabildiginden ayarları her dakika 1 mail seklinde ayarladım. İs yerime gidene kadar zaten 10 tane gelmisti.. Üzerini çıkardı odada, çekmeceden ablasının saten mini geceligini aldı ve giydi. Altına çamasır giymedi.

Sonra odadan çıktı ve biraz sonra elinde bir salatalıkla tekrar geldi. Yoksa türbanla gezen baldızım bakire degimliydi. Sikim kazık gibi olmustu. Mailin biri bitmeden yenisi geliyor kesintisiz izliyordum ne yaptıgını. Yataga yattı bacaklarını açıp salatalıgı asagı yukarı sürtmeye basladı, diger eliyle de gögüslerini oksuyordu. Sonra yavasça itti salatalıgı. Santim santim kayboldu salatalık ekrandan. Sonra Aslı bacaklarını birlestirip dizlerini gögsüne çekerek yatakta kıvranmaya basladı. Salatalık hala amında. Nefes almadan izliyordum. Sonra orgazm oldu ve odadan çıktı. 10 dakika sonra bornozla tekrar geldi odaya. Yatagı düzeltti, geceligi yerine koydu, salatalıgı aldı ve tekrar çıktı odadan. Bundan sonra baldızımı sikmek için delirmeye basladım. Bakire degildi. Büyük ihtimalle nisanlısına vermisti. Bu sekilde 3 hafta daha izledim.
En sonunda en azgın olacagını tahmin ettigim bir anda eve gitmeye karar verdim. Bir cumartesi gene hazırlıklarımı yapıp beklemeye basladım. Tam yataga uzanıp salatalıgını hazırladıgı zaman ofisten çıkıp evin yolunu tuttum. 10 dakikalık mesafeyi gidene kadar o da kıvama gelirdi. Sessizce kapıyı açtım, sonra sesli olarak kapattım ve Aslı ben geldim diye seslendim. Oturma odasına bakıp Hala kalkmadın mı diyerek onun yattıgı odaya yöneldim ve geçerken burada mıydın diyerek bizim yatak odamıza girdim. Toplanmaya fırsatı olmamıstı ve yorganın altına girmisti. Eminim orada çırıl çıplak yatıyordu. Heyecandan o da bende ölecektik. Kalk bakalım tembel beraber kahvaltı yapalım diyerek hızlıca yorganı açtım. Salatalık elindeydi ve bu sefer gecelikte giymemisti. üzerini örtmeye çalıstı ama izin vermedim. Buna ne gerek var canım Benden isteseydin ya dedim. Ama sen ablamın kocası dedi. Bende ne fark eder ikinizi de mutlu ettikten sonra, ikinizin de olurum dedim. Bu arada fermuarımı açıp sikimi çıkardım ve basını sikime bastırdım. İstahla yalamaya basladı. Sikimi tasaklarımı deli gibi yalıyordu. Bu arada bende soyunup yataga girdim

—> YAZININ DEVAMINI

Baldızım Banyoda Bal Oldu

Ben korcan sizlere gecen sene Türkiye de,izinde yasadigim macerayi yazmak istiyorum.Izine gittigimizde,akrabalarimizi dolasip,her yerde itiraz üzerine bir kac gün misafir kaliyorduk.Gelmemize bir kac gün kala,baldizim bizi davet etti ve godecegimiz gün,kocasi bizi Havalimanina götürecekti.Yani anliyacaginiz,geriye kalan 3 günümüzü baldizimda gecirecektik.Kocasi calistigi icin,ben sabahtan aksama kadar karim ve baldizimla yanliz kaliyordum.Son günümüzde,karim biraz alis veris yapmak icin disari cikti ve ben baldizimla yanliz kaldik.Hava cok sicak oldugu icin,ben bir dus almak icin banyoya girdim ve kapiyida kilitlemedim.Zaten baldizimla bir gizlimiz,saklimiz yok cünkü bildiginiz gibi onunlada sikistim ama bu yaz tatilinde firsat bulamamistim

Neyse ben banyoya girdim ve dus almaya basladim.Bir kac dakika sonra baldizim,sanki kari kocaymisiz gibi,kucaginda camasirlarla iceri girdi ve Camasirmakinasina camasirlari doldurmaya baslad! i.Ben biraz cekindim ama is isten gecmisti,zaten birbirimizi ciplak olarak görmüstük ve ben dusuma devam ettim.Camasirlari makinaya attiktan sonra,dusun hemen yaninda olan klozetin kapaginin üstüne oturdu ve benimle dertlesmeye balsladi.Ben hem yikaniyor hemde onunla sohbet ediyordum.Beni dus alirken seyretmesi cok hosuma gitti,ve birden benim ufaklik büyümeye basladi.Bunu gören baldizim, “Ooo eniste,seninki uyaniyor galiba” “Ne yapsin zavalli,kac gündür ablan bana vermiyor,ufak bir rüzgarda ayaklaniyor namussuz”dedigimde bana güldü ve elini sikime dogru uzatti. “istersen caresine bakayim,ne dersin?Hem seni bu vaziyette birakmak günahtir” deyip,benim sikimi eline alip oksamaya basladi.Ben bundan cok zevk aliyordum ve ona dogrz dönüp,sikimi onun hizasina getirdimki,daha rahat 31 ceksin diye. Sikim baldizimin elinde kazik gibi olmustu ve neredeyse patliyacaktim. “Dur,yavas yap,yoksa eline bosalicam”dedim “Sikine sahip ol,elime bosalma,senin tadini unuttum ve bugün tekrar almak istiyorum”dedi ve sikimi elinle agzina dogru götürüp icine aldi.Yavas yavas yaliyordu ve gelmemem icin kisa ara veriyor ve sonra tekrar emiyordu.

Cok gecmeden,sikim tam girtlagina dayanmis sekilde agzina bosaldim ve hic gözünü benim gözümden ayirmadan,yutmaya basladi.Bir kac zamandir sikismedigim icin,bayagi sperma toplanmisti tasaklarimda,sanki bosaldikca bosaliyordum baldizimda hic itiraz etmeden ve agzinin kenarindan bir damla cikarmadan,zevkle yutuyordu.Zaten beni mahveden bakislariydi.Erkekler bilr nasil bir zevk oldugunu.Hem yutuyor hemde hic gözünü kirpmadan gözlerimin icine bakiyordu.Bosalmam bittikten sonra,yavas yavas agzindan cikardi ve sikimi güzelcene yalayip temizledi.——-> YAZININ DEVAMINI OKU 

 

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.