Amcam Beceremiyordu

Ben 18 yaşında,uzun boylu,ailem ve çevrem tarafından yakışıklı bulunan bir gencim. Benim en büyük arzularımdan birisi yengemdi.Yengem iri göğüslü kalça ve bel kısımları çok güzel vücut hatları iyi ve belirgin olan esmer güzeli bir bayandır. Her neyse bir gün babam ve amcam iş gereği şehir dışına çıktılar ve annem de anne annem lere kalmaya gitti bende yengemlerin yanında kalmıştım.Yengemin iki çocuğu var onlar yemekten sonra hemen uyumuşlardı yengemle ben kalmıştık.Yengem çay demlemek için mutfağa gittiğinde biraz mutfakta kalmıştı ve sonra beni çağırdı yanına.Yengemin yanına gittiğimde çayları hazılamıştı birer bardak çay içtikten sonra yengem benden üst taraftaki mutfak dolabındaki tencereyi indirmemi isyedi ben mutfak tezgahının üzerine çıkıp tencereyi aldım ve aşağıya doğru yengeme uzattığımda yukarıdan yengemin o muhteşem göğüslerini gördüm ve çok azdım benimki hemen harekete geçmişti yengemden lavaboya itmek için müsade alıp lavaboya gittim ama yengem anlamıştı sanırım neyse lavaboda çekip boşaldım ama benimi yinede inmiyordu lavabodan çıktığımda yengem mutfakta değildi bende yatak odasın gittim ve kapıyı çalmadan açtığımda en çok görmek istediğim şeyi yengemi iç çamaşırlarıyla gördüm. Yengem hemen saklanmaya çalıştı ama ben odaya girdim ve kapıyı kapattım yengemin yanına doğru ilerledim ve vakit kaybetmek istemiyordum.
Hemen ellerimi göğüslerine atım yengem ilk başta biraz engellemek istedi ama aşağı doğru indikçe o da zevk almaya başladı ve küçük küçük iniltiler gelmeye başladı neyse yengemin sütyen ve kilotunu çıkardım ve amını yalamaya başlatım yengemde iniltilerle beraber benim penisime 31 çekiyordu.Yengemi orgazm ettikten sonra yengemde benimkini ağzına aldı ve yalamaya başladı çok profesyoneldi belliki amcamada yapıyordu ve amcam çok şanslıydı. Neyse ben yengemin ağzına boşaldıktan sonra yengemin amının ağzında gezdiriyordum sikimi yengem yeter artık bittim sok deyince dayanamadım ve yengeme kökledim ve git gele başladım uzun süre yengemi değişik pozisyonlarda siktim ve boşalma vaktim gelmişti artık yengem içime boşalma deyince çıktım ve hepsini yengemin ağzına boşaldım ——-> YAZININ DEVAMINI OKU

Bir Cevap Yazın

