Mini Etekli ablam

 

merhaba bu anlatacaklarım yaklaşık 1 ay önce oldu ve tamamen gerçektir.

ben cenk 15 yaşındayım lise 1 e gidiyorum lise 3 e giden bir ablam var farklı

okullardayız. ama ablama herzaman ilgim vardı fırtınalı bi gecede ablam
korkmuş yanıma gelmiş benim uykum çok hafiftir. ablamın geldigini fark ettim
uyumuştu bira sabredip bekledim iyice dalmıştı uykuya elimi bacagının üstüne
attm ve gezdirdim galiba fark etmişti bi bacagını yukarı kaldırdı daha önce
uyurken amını ellemeye çalıştıgımda elimi çektiridi ama bacagını kaldırdı
altında pijama ve külot vardı üstünden amını elliyordm. biraz sonra elinin
yanlarda oldugunu fark ettim kendi eşortman altımı çıkardm daha doğrusu biraz
sıyırdım kilodumu indirdim ve elinin üstüne yatıp elini tam anlamıyla siktim
ama boşalmadım. biraz sonra memelerini ellleyecektm sütyenin üstünden elimi
koydm sabit tuttum üstündekin sıyırdım sütyenin altında elimi sokup memelerini
sıktım gönlümce oynadım. ellerim terlemişti elimi çıkardm bana arkasını döndü
götüne biraz değdirdim daha sonra var gücümle bastırdım ablama baktıgımda gözü
açıktı.rüya görüyorum sansın diye biraz zıpladm. sonra elim onun pijamasının
içine soktm amının deliğinin üzreindeydi elim külodu çok sıkıydı biraz yana
kaydırmayı denedim ama sadece bir yagagını elleyebildim sonra külotunun içinde
soktm elimi. amının kılları yeni kesmişti ———–>YAZININ DEVAMINI UKU

Bir Cevap Yazın

