sikici eniştemmm

Ablam yaşının geçmesine rağmen güzel kalmıştı ve nihayet bi eş bulup evlenmişti eniştem çok yakışıklı ve kariyer sahibiydi ben de onların yanında kalıyordum ablam bankada çalışıyordu ve bazen kasa tutmuyor eve geç saatlerde geliyordu.ben 26 yaşında sexsi seven bir kadındım daha önce bir çok erkek arkadaşım olmuştu.Bazen ablamla eniştemin sex yaparken inlemeleri benim odama kadar duyuluyordu o seslerden etkilenip mastürbasyon yaptığım çok olmuştur.
Yine bir cuma akşamı ablam eve geç geleceğini kasanın tutmadığını söyledi eniştemle ben kendimize yemek hazırladık bende dışardan yeni gelmiştim üzerimde mini eteğim vardı,çıkarmadım sofra hazırdı eniştem içerden birde şarap getirmişti onu içmeye ve yemek yemeye başladık,eniştemin gözleri sürekli bacaklarıma kayıyordu.konu dönüp dolaşıp sex se geldi
bana daha önce birlikte biriyle olup olmadığımı sordu bende tabiki oldum dedim şarap bitmek üzereydi masanın altından ayağıyla bacaklarımı okşamaya başladı o kadar kötü oldumki sulanmaya başladım bir an önce yarrağını içimde hissetmek istiyordum.
Kalktı beni kaldırdı koltuğa uzandık eteğimi yukarı doğru çekip amımı yalamaya başladı —–>OKUMAYA DEVAM ET

Bir Cevap Yazın

