Sınıf arkadaşım

Merhaba benim adım Büşra bu siteyi takip ediyorum geçen hafta başımdan geçen olayı sizlerle paylaşacagım…Sinemadaydık bir anda yanıma sınıfın en yakışıklı çocugu emirhan oturdu uzun boylu 45-48 kilo arası kaslı bir çocuktu onu seviyordum sinema başlamadan bana kola ve patlamış mısır ısmarladı `saol`dedim o `önemli değil`dedi sinemada perdeden çok benim bacaklarıma bakıyordu dizlerimin biraz üstüne gelen bi küçük pantolon giymiştim üstümde V şeklinde bluz vardı bir an göz göze geldik `bir sorun mu var? `dedim o `yok`çok güzelsin dedi `saol` film arasında bir baktık salon boşalmış en arkaya geçtik arkada ona `seni seviyorum`dedim biraz şaşırmıştı yerinden kalkıp evine gitti öff ne yaptım ben diye kendi kendime fısıldıyordum sonra çıktıgımda onu gördüm `özür dilerim`diye mırıldandım. O `sorun değil canım`dedi ve güldü evime davet ettim eve geldik bir p*rno filmi açtım dizlerimiz birbirine deyiyordu ilk hamleyi ondan bekliyordum ama yapmayınca dudaklarına bir anda yapıştım.
Karşılık vermedi amım yanıyordu onu istiyordum penisi kalkmisti 18 cm olmuştu —->YAZININ DEVAMINI OKU

Bir Cevap Yazın

