zevkli iş görüşmelerim

Bundan 5 sene önceydi.Ikimiz cemiyet üyesiydik,önceleri hafta sonu çalismalarda görüsürdük.Haftalar ilerledikce birbirimize olan bakismalarimiz,konusmalarimiz daha samimi olmaya basladi ve cikmaya basladik.Çalisma bittikten sonra bara içmeye gitmeye basladik ve artik aramizdaki samimiyet dahada ilerlemeye basladi.

Günler böyle devam ederken benim dogum günüm geldi çatti. Onunla aksam ki program için sozlestik ve her zaman ki bar da ikiser duble raki ictikten sonra arabama binip sehri dolasmaya basladik. Bir müddet sonra arabayi sehri tepeden goren yere park ettim ve ufaktan sevismeye basladik .

Fermuarimi acip sikimi cikardi yalamaya basladi. ben de arkadan dogru parmagimi götüne sokuyor  odum.Daha sonra arabadan ciktik,kafasını cam arasına .

soktum,pantolonunu indirdim ve sikimi amına sert bir darbeyle soktum . Dardeler arttikca bagırıyor  inliyordu. Ellerimle kalçalarindan tutup kendime çekiyordum—->YAZININ DEVAMINI OKU

Bir Cevap Yazın

