Kocam Tir Şoförü Garajım boş Kaldı

 

Merhaba ben Ayşe 32 yaşındayım. 10 senedir evliyim ama icimde ki atesi kocam fark edemedi hic bir zaman.kocam tir soforu ve uzun yola gider .eve geldiğinde yolda yaşadığı maceralarını anlatır ve yol kenerında kı bayanları nasıl arabasında sıktığını anlatır yatakta benı sıkerken ona zevk verıyor ama benıi ne kadar tiksindirdığını bılemiyor.

ben o yuzden dayma onu aldatma ya dusunuyorum ama nasıl bılemıyorum. Nihayet şans cıktı. Kaynımın büyük oglu şehırede iş buldu ve kalacak yer bir tek bizim ev olduğu için eşim bizde kalacak dedi. ayşeye de bır yoldaş olur dedi.ve boylece ahmet evimize yerleştı.onu son gorduğumde 17 yaşındaydı ve unıversıte bıtırmiş çok yakışıklı bırı olmuş.aradan bır ay geçmiştı ve ahmetin gün geçtikçe bana daha yakın ve uzun sohbetleri yapardık akşamlar övle bır konuşma arasınsa kocamlan olan ilişkılereden konuştuk ve ben derdimi anlatım ona.ahmet şok oldu ve senın kadar guzel bır kadın nasıl olurda hıç sex ne oldugunu bılmesın bende dedım sen gösterır mısın ve ahmetın kucağına oturdım .ahmet ellerını memelerımı yavaştan üfalamaya başlarken dılıylen kulagımın içine sokarak yalıyordu ve senı sıkmek benım boynumun borcu dedı. Ben heyecandan tıtrıyordum ve içime bır volkan kaynıyordu sağ ellını alıp amımın uzerıne goturdum ve eteğımı cekerek ona yol açtımve bır anda parmakları amım dudaklarını açıp ıçıme gırıyordu ve ahmet kulağıma fısıldıyordu oh çekerek ne kadar sıcak ıçın ne kadar daracık ıçıne kadar tatlısın bu amı yerım ben yalarım cılığını emerım ben senın her yerını sıkerım ben sen benim kadınmsın orospumsun yarağım kolesı sın senı sıkmeksem her yerını yalamak ve ısırmak ıstıyorum geldığımden berı her gece gelıp senı seyredıyorum yatağında ve bacaklarını ellıyorum. Üstunu örtüyorum ve gece kilotsuz yatman benı cıldırtıyor dedi ve o gercek benı daha cok guven verdı ahmet benım uzerımdekılerını  yirtarak soydu ve altına alarak benım vucudumu yalamaya başladı ve bacaklarımı yanlara ice açarak amımın ıcıne kafasını sokarak butun gücüylen amımı emıyordu ve muhteşem bır zevk yaşıyordum. İlk defa amım birisi tarafından yalanıyordu. Zevkten ahmetın kafasını iyice bastırıyorum amımın tamamını agızına alması için ve yala koçum yala erkeğim  benı sık benı diye inlıyordum ve bacaklarım ardından ellerını goguslerımı ufalayarak benı çıldırtıyordu. amım suları bır den boşaldı ve o da hepsını hortum gıbı çekerek yutu ve ayağa kalkıp benı sırt ustu yatırdı.

Daha sonra elleriyle amımın dudaklarını açarak tokmak gıbı yarağını amıma surterek benı sabırsızlandırıyordu ve bır hamleyle yarağını amıma soktum ve o zevk bana çığlıklar attırdı ahmet hepsını itelerken benım butun vucudum tıtrıyordu zevkten yarak butun amımı kaplamıstı tam oturuyordu ve hızlı hızlı hareket ederek bana kadınlıgımı tatırıyordu boyle devm ederken got delığı kurcalandığını hıssedıyordum ahmet amımı sıkerken götümun delıgini açıyordu ve bu bana daha işk zevk ve heyecan verıyordu ahmet e yalvarıyordum sık her yerımı sık  sok gotume sik gotumu patlat benım gotümü senınım her deliğimle oda deve gıbı yaragını amımdan sulu cıkarıp got delıgımı alıştırıyordu —–>YAZININ DEVAMINI OKU

Bir Cevap Yazın

