Annemin Mini Mini Etekleri

Hikayeme başlamadan ,önce emeği geçen herkese teşekkürler ben malatyadan selçuk,size başımdan geçen ve hayatımı etkileyen bir anımı anlatacağım.anımın kahramanı annedir ve kendisi şu an dışarıda.Babamla annem boşanalı 1 yıl olmuştu ben annele kalıyorum.annem babamdan ayrıldıktan sonra tam bir orospu gibi giyinmeye başlamıştı.maddi durumumuz iyi olduğu için,her gün değişik değişik giyinirdi etekler,buluzlar vs.

Ben üniversite ikinci sınıfta okumaktayım.bir gün eve erken gelmiştim.evde kimse yoktu annem kesin komşuya gitmişti.bende terlediğim,için banyoya girdim.tama soyundum duşa girerken gözüm sepetteki iç çamaşırlarına yöneldi.kırmızı tanga ve siyah sütyen ve diz üstü çorap. hemen alıp kokladım ve boşaldım o gün annemi sikmeyi kafama koymuştum.banyodan çıktım annem geldi üzerinde en sevdiğim siyah eteği vardı.hemen sikim kalkmaya başladı. annem aç mısın diye sordu evet dedim

Mutfağa girdi ve bir şeyler hazırladı ben yemek yerken annem tv izlemeye giti. ben yemeğimi yedim ve yanına gitim .annem karşı kanepede ayak ayak üstüne atmış oturuyordu.neredeyse kilotu görünecekti.aman allahım bir harikaydı.akşam yatmaya kalktık annem yattı——>YAZININ DEVAMINI OKU

Bir Cevap Yazın

