Enişteme Bal Verdim

Herkese merhaba şu an 26 yaşında 1,72 boy 54 kilo 88-60-95 ölçülerinde güzel sayılabilecek bir kadınım iki yıl önce boşandım eşimin cinsel fantezileri çok gelmeye başlamıştı beni artık hep iki yada üç erkek aynı anda becermeye başlamıştı bu yüzden bosanmış tım ondan ve ablamın yanına yerleştim başka bir yakınım olmadığı onlara sığınmıştım iyi ki de sığınmışım eniştem oldukça kültürlü yakışıklı birisidir ve evlendikleri günden beri bana her zaman kendi kız kardeşi ymişim davranmıştır onlarda kalmaya başladıktan sonra bir gece uykum kaçmıştı tuvalete gitmek üzere odamdan çıktım odalarından inleme sesleri geliyordu ister istemez gidip baktım sevişiyorlardı 69 pozisyonundaydı lar ve orada çakılıp kalmıştım öylece onları epeyce bir süre seyrettim eniştem ben seyrettiğim süre içinde hiç boşalmamıştı yaklaşık yarım saat 45 dakika kadar ve en sonunda ablama hadi arkadan ver bir kerede dedi ablam olmaz günah acır filan dedi ve eniştem boynu büküp devam etti boşalmışlardı fark etmesinler beni diye hemen odama döndüm ve bu epey bir süre böyle devam ettim geceleri onları izleyip mastürbasyon yapıyordum ancak enişteme ilgim doğmadı desem yalan olur neyse aradan biraz vakit geçti çalışmaya başladım yine işe gittiğim bir gün işyerinde küçük bir baygınlık geçirdim ve beni evime gönderdiler normalden 4-5 saat erken gelmiştim evin kapısına yaklaştığımda içerİden müzik sesi geliyordu epeyde yüksekti normalde evin boş olması gerekiyordu ablamda eniştemde işte idiler sessizce içeri girdim girişte ablamın ayakkabıların gördüm tam seslenecektim ki bir çift erkek ayakkabısı gördüm eniştem yeni almış diye düşündüm ok dedim gündüz seyredeceğim bu sefer diye düşünerek yatak odalarına doğru gittim sessizce bütün yorgunluğum bir anda kaybolmuştu odanın kapısı aralıktı ama sok oldum yatakta ablam ile başka bir erkek vardı ve ablam ona arkadan veriyordu aptal kocama vermiyorum bu götü bekarken de senindi hala senin aslanım sik doya doya diyordu ablam—>DEVAMINI OKU

Bir Cevap Yazın

