Kuzenim İçime Patladı

İlk ve tek macerami yani ilk verişimi anlatacağım. Şuan 19 yasinda bir gayim bu olay 3 sene once basimdan gecti ben balik etli parlak biriydim hala oyleyim kuzenim 18 yasindaydi ben kucuklukte olanlardan dolayi erkeklere ilgi duymaya basladim kucukken apartmandaki arkadaslarla komurluga gidip ne yaptimizi bilmeden birbirimize surterdik ellesirdik buda bende pasif egilimli olmama yol acti iyide oldu mutluyum boyle:) yilbasi gecesiydi ananemlerdeydik hersene orda toplaniriz yer icer tombala oynariz yine boyle normal bi geceydi ben artik sikilmenin tadina bakmak istiyodum yarrak yemek kadinlik yapmak istiyodum sansda bu ya kuzenim o gece cok icti ve ilk icisiydi oyuzden sizdi kaldi uyandirmak mumkun degil zor bela yatagina goturdum o gece orda kalacaktim evde dolu oldugu icin ikiserli ucerli yatacaktik kuzenimi bilerek kucuk odaya goturdum bilerek onla basbasa yatabilmek icin oylede oldu odayi ikimize verdiler tek yatak vardi ve birlikte yaticaktik cok sansliydim hayallerim gercek olacakti cok heyecanliydim yaragin tadina bakacaktim ama bi yandan korkuyodum da ev kalabalik ters tepki verirse diye ama ben kafaya koymustum.
O an kim olsa yanimda altina yatardim kuzeni yatirdim ustunu degistirdim biraz aletini oksadim tepki yok olu gibi yatiyodu biraz daha oksadim kilodundan disari cikardim elimi attim yaniyodu resmen one guzel biseydi öyle basim dondu bi an sonra yanagina opcuk kondurdum dudagina gectim dudagini bi kac kez optum en son uzunca optum sonra giydirip ciktim odadan cunku kimse uyumamisti daha gece uzundu nasil olsa ve o benimdi acelem yoktu ama iple cekiyodum cunku ilk elime alisim bile zevkten dort kose yapmisti en sonunda yeni yila girdik ve herkes yatmaya basladi bende kuzenimin yanina odaya gittim ve yatagina girdim kis oldugu icin soguktu yorgani cektim biraz bekledim herkesin uyumasini istiyodum ve ise kouulmaya basladim kuzenim sirt ustu yatiyodu horlaya horlaya ben biraz dogruldum ve bi elimi sikine attim oksamaya basladim tepki gelmeyincede opmeye basladim opusmeyi cok seviyodum o yüzden bol bol optum boynunu dudagini her yerini optum yaladim ayni zamandada sikini cikardim. 31 cektiriyodum ve sira geldi en cok istedigim seyi yalamaya yorganin altina girdim ve sikine once bir kac buse kondurdum ve basini ufaktan yalamaya basladim —>DEVAMINI OKU

Bir Cevap Yazın

