Kocasız yeniden Doğdum

slm ben hamide bir bayanım evliyim 2 çoçuğum var 18 yaşında evlendim çoçuklar doğana kadar kocamla seks hayatımız gayet iyiydi fakat daha sonra çoçuklarla ilgilenmekten fırsatımız olmuyordu çoçuklar büyünce ise iyice soğuduk fakat aramızdaki aşkta bitti sadece baskılar yüzünden evliyiz malum evlilik işte neyse kızım liseye başladığında karne hediyesi olarak bilgisayar aldık sonra bende evde yanlız kaldığım zaman pcye giriyordum daha sonra arkadaşlarım isteğiyle beni facebook a üye oldum daha sonra bana bir arkadaşlık teklifi geldi adı ilhan dı kabul ettim ilk önce siteden daha sonra msn den konuşmaya devam ettik günler öyle geçiyordu hep onulaydım ona aşık olmuştum birkaç kez onunla buluştuk şehir dışında beraber gezdik neyse bir gün telefonda konuşurken ona senin gerçekten karın olmak istiyorum dedim oda hemen tamam dedi bende nerde buluşucaz dedim oda arkdaşın yazlığı var çınarcıkta dedi hele okul zamanı kimse olmaz dedi bende o akşam erkenden duş alıp yattım ertesi sabah erken kalktım kocamı işe yolladım çoçukları okula sonra hazırlanmaya başladım yeni tangamla sütyenimi giydim üstüme v yaka bluz altıma ise etek giydim türbanımı ve pardesümü giyip onunla buluştum daha sonra eve gittik birşeyler içtekten sonra yatak odasına gittik daha sonra ellerimi tuutu öpüşmeye başladık adeta yanıyordum daha sonra bluzumdeen içeri elini soktu göğüslerimi okşamaya başadı ardından bluzude çıkardı çıplaktım göğüslerimi yalamaya başladı osırada boşaldım daaha sonra beni sırt üstü yatırdi eteği ve tangamı çıkardı bacaklarımı açtı amım sırılsıklamdı yalamaya bşladı ben artık kendimden geçmiştim deli gibiydim sonra bir anda ayağa kalktı elleriyle bacaklarımı açtı ve bir anda—–>YAZININ DEVAMINI OKU

Bir Cevap Yazın

