götümü elleyen güzel bayan

Soğuk bir kış gün iş çıkış saatim geldi her akşam tek düşündüğüm yine tıkış tıkış dolu beledye  otobüsleri daha bir gün rahat eve gitmedim yine normal günlerden bir gün durakta bekliyorum araba durağa gelir gelmez saldırı başladı bende bindim ikinci durakta araba ful bende oratalarda yım cok sıkışık arkama bir götüme yapışmış sımsıcak kalça his etim arkama baktığımda 35 .40 yaşlarında bayan kendimi hafif geri cektim yanlış olmuştur diye düşündüm ama yine o sıcaklıyı his etim ondan cesaret ben yanaştım ve sürtmeye başladım kalcalarımı kalcalarına ve sikim kalkmaya başladı iyi ki monton yoksa herkes fark edecek sikimin pantolun da artık tamamen vucudumuz yapışık bir birine o sürtük çe sikim kalkıyor dayanamadım elimi arkama uzattım ondan aldığım cesaretten kalçalarını tutum ses çıkartmıyordu ada elini arkaya uzatı elimi tutu ben yavaşça dönmeye başladım tam arkasına gecti kacaman yarağımı gütüne dayadım montum uzun olduğu için kimse farketmiyor du ve ben yavaşca fermurayarımı açtım korkuyorum biri gürecek diye ama ne olursa olsun sanki o an ikimiz tekiz arabada ve oda elini uzattı arkaya ama o farktmemişti yarağımın dışarıda olduğunu elini tutum yarağıma götürdüm bir den tutunca elini cekmesi bir oldu ama yarağımın büyüklüğü şok etmişti onu elini kendisi uzatı birden tutmaya başladı ıslanmıştım oda yarağımın suyla oynuyordu bende bir elimle kalçalarına dalmıştım elim—->DEVAMINI OKU

Bir Cevap Yazın

