Kıllı Yengeme Boşaldım

Merhaba. İsmim Ali. 26 yaşında yakışıklı biriyimdir. Küçüklüğümden beri sexe çok düşkünümdür. Elime geçen hiçbir fırsatı kaçırmam sürekli farklı kadınların tadına bakmaktan hoşlanırım. Bunlardan biri de amcamın karısı oldu. Aylin yengem benden 1 yaş büyüktür. Amcamla aralarında 8 yaş kadar var. Hemen yanımızdaki binada oturuyorlar. Bu olay geçen yaz başımdan geçti. Amcam kışın otobüs şoförlüğü yapar.

Yazın da daha iyi para var diye Bursa civarına sebze ve meyve nakliyatı için giderdi. Yani yazın yengem çocuklarıyla tek başına evde kalırdı. Yengemi tanıdığım günden beri ondan hoşlanırdım. Ancak onunla sex yapmak hiç aklıma gelmemişti. Amcam gideli 1 ay olmuştu. Birgün dışarda öylece dolaşırken yengemi balkonda çamaşır asarken gördüm. Şort giymişti. Bacakları harika görünüyordu. Çok kötü düşünceler geçti aklımdan o an. Onu oracıkta sikmek istedim. Aşağıdan bir müddet yengemi izledim. Daha sonra beni farketti. Ve gülümseyerek el salladı. Ben de gülümsedim ve slm verdim. Sonra seni gördüğüm iyi oldu bana bi konuda yardımcı olacak birine ihtiyacım vardı dedi. İşin yoksa gelebilir misin dedi. Ben de tabii diyerek yukarı çıktım. Kapıyı çaldım hemen kapıyı açtı. Bacakları harika görünüyordu —-> YAZININ DEVAMINI OKU

Bir Cevap Yazın

