Amı ‘nın Kokusunu Unutamadım

Selam arkadaşlar size yaşadıgım bir hikayeyi anlatacagım.Ben bir süre önce meslegim geregi sabahları elbise deyiştirmek zorunda oldugum icin aynı odada 10 bayanla beraber giyinip soyunuyoruz yine normal günlerden bir gün,elbisemi cıkarırken tam sagımda aramıza yeni katılan bir bayan arkadaş soyunuyordu.

Ben formamı giydim ve arkasından gecerken benim yüzüme baktı merhaba dedi bende hoşgeldin ve falan filan dan sonra bana inanın cok güzel kokuyorsunuz dedi ben gülümsedim parfümümün ismini söyledim bana parfümünüz deyil kokan, dedi ve o arada başka arkadaşlar geldi ve bizim konuşmamız yarıda kaldı.

Benim aklımda ne demek istedi diye takılmıştı ama bu arada hoş bir kızdı ve dikkatımi cekmişti. Aradan iki gün gecti ama bir türlü karşılasamadık .üçüncü gündü ben cebimde bir şey unutmuştum soyunma odasına geri geldiğimde yeni gelen kız yeni soyunuyordu,ve ben gülümsemeyle merhaba nasılsın dedim benim dolabım onunkinin yanında oldugu için hafif dokunarak yanına geldim. Pantolonunu cıkarmış ve altında beyaz bir dantelli kilot vardı ama kıları gözüküyordu daha iyi görmek icin dolabın alt tarafına dogru eyildim ve baktım harika gözüküyordu.

Bana kokumun güzel oldunu söylemiştin ama parfümdeyil dedin sana hoş gelen hangi kokuydu diye sordum biraz gülümseyerek bana bacak aran çok güzel kokuyordu dedi ben nasıl aldın kokusunu dedim,bana ben alırım,çünkü aradıgım hep bu koku dedi ve ben sulanmıştım zaten. Peki buldun mu dedim bana buldum ama izin verirse koklarım belki dedi bu arada ben ona koku bana ayit olduna göre benim mi izin vermem gerekiyor dedim ,bana he rhalde dedi ben bir saat sonra buraya artık kimse gelmez ozaman sen de buraya gel ve kokla dedim ve dışarı cıktım cıktıgımda kalbim yerinden cıkacak gibiydi kız bir harıkaydı bu kadar yuvarkak kalca görmemiştim kilottan amının etli ve dolgun oldugu belliydi tam birsahat sonra soyunma odasına geldigimde kız icerdeydi ben iceri girdim evet şimdi sakıniz dedim evt dedi ben hadi cok istedigin şeyi gercekleştir dedim ben sagı solu keserken o yavaşca eyildi etegimi kaldırdı başını amıma dogru getirdi ve gercekten kokluyordu bende görmek istedigim icin etegi ben kaldırdım.—-> HİKAYEMİN DEVAMINI OKUMAK İÇİN

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: