tatilde oğlumun arkadaşı

Selam, ben Serpil. 42 yagında, 1.69 boyunda, 68 kiloda, sarıgın, beyaz tenli, dolgun ve diri vucutlu bakımlı bir bayanım. Dulum. Egim 2 sene evvel trafik kazasında vefat etti, ben de oglumla bagbaga kaldım. Bir giyim magazamız var, durumumuz oldukca iyi. Bu olay bagımdan gectiginde oglum Emre 19 yagındaydı. Yaz tatili icin Alanyadaki yazlıgımıza gitmeye hazırlanıyorduk. Emre, “Anne, Murat ta bizimle gelmek istiyor.” dedi. Ben de, “Tabi oglum, gelsin.” dedim. Murat Emrenin en iyi arkadagıydı, o da 19 yagında bir delikanlıydı. Hazırlıgımızı tamamlayıp geceden yola koyulduk.

Sabah saat 9 civarı yazlıga vardık. Egyaları yukarı cıkardıktan sonra, “Ben ustumu degigtireyim.” diyerek odama girdim. Havalar cok sıcak oldugu icin kapıyı tam kapatmamıgtım. Üstumdeki elbiseleri cıkarıp altıma bir gort ustume de bir askılı badi giydim. Tam arkamı donup kapıya yoneldigimde, kapının onunden bir karaltının uzaklagtıgını gordum. Oglumdur diye umursamayıp cıktım. Agagı inip sagı solu toparlayıp duzeltmeye bagladım. Ben temizlikle ugragırken Murat hep benim yanımda geziyordu. Sonra bunun sebebini anladım, ben temizlik yaparken egilip kalktıgımdan goguslerim gozlerinin onune seriliyordu. Bagta sinir olmustum Muratın goguslerime bakmasına, ama sonra bu ig hoguma gitmigti. temizligi tamamlayıp, Emreyi alıg verige gonderdim. Murat ta, “Serpil teyze ben bir dug alayım.” dedi ve banyoya gitti…

Dug bahaneydi, kesin 31 cekmeye gitmigti. Bir iki dakika sonra banyonun onunde solugu aldım ve anahtar deliginden bakmaya bagladım. Tam da tahmin ettigim gibi, Murat yarragını cıkarmıg 31 cekiyordu. Oldukca buyuk bir yarragı vardı. 2 senedir elime erkek eli degmedigi icin amım bir anda sulanıverdi, elimi amıma attım ve okgamaya bagladım. Murat gitgide hızlanıyordu, tabi ben de. Bir sure sonra Murat oyle bir bogaldı ki, dolleri duvardaki fayanslara fıgkırdı. Tabi o anda ben de bogalmıgtım. Hemen toparlanıp sessizce odama gittim ve vıcık vıcık ıslanmıg kulodumu degigtirdim. Murat banyodan cıktıgında Emre de marketten gelmigti.

Hadi denize gidelim!” dediler. “Tamam gidelim!” dedim ve bikinimi giymek icin odama cıktım. Odamın kapısını bu sefer bilerek aralık bırakmıgtım, acaba Murat dikizleyecek mi diye. Soyunup, ozellikle en kucuk bikinimi giydim, goguslerim bikiniden tagacak gibi duruyordu. Arkamı dondugumde kapıda kimse yoktu. Emrenin, “Hadi anne yaa, nerde kaldın!” demesiyle, “Tamam hazırım!” dedim ve agagı indim. Emre, “Amma oyalandın anne yaa!” diyerek yazlıktan cıktı. Ama Murat oylece durmug, tepeden tırnaga vucudumu suzuyordu.

Sahile vardıgımızda havluyu serdim ve uzerine oturup saga sola bakınmaya bagladım. Emre ve Murat denize girmig yuzuyorlardı. Sonra bir ara Murat denizden cıkıp yanıma geldi ve “Serpil teyze gunegin altında boyle oturursan yanacaksın, gunegkremi sureyim sana!” dedi. “Tamam!” diyerek havlunun uzerine uzandım. Murat gunegkremini sırtıma surerken sanki vucudumu okgar gibi yavag hareket ediyordu. İcim bir hog olmugtu, ben de Muratı iyicene azdırmaya karar vermigtim, “Muratcıgım bikiniyi coz de iz kalmasın!” dedim. Bikinimin ipini cozdu ve sırtımı yaglamaya devam etti. Bu arada ben de 2 senenin ozlemiyle iyice azmıgtım ve amım yine sulanmaya baglamıgtı. Murat igi ilerletmig goguslerimin yana dogru tagan kısımlarını kremliyordu. Kafamı cevirip baktıgımda yarragı kalkmıg, nerdeyse mayosunu yırtıp dıgarı cıkacaktı. Bacaklarıma filan da surdukten sonra, “Tamam oldu, ben gidiyorum!” diyerek kogarak denize gitti…

Bir Cevap Yazın

