Kaynımın Delirten Yarağı – aile ici ensest hikayeler

Slm ben Sinem 6 yıllık evliyim 1.72 boyunda esmer ve balık etli biriyim. Zihinsel ozurlu kaynımla aramda gecen bir seks hikayemi paylasmak istiyorum cunku kimseye anlatamıyorum ve icimde de tutmak agır geliyor bana. Hikayem bundan 2 sene once Mayıs ayında geciyor. Kocamla beraber memleketlerine Anadolu’nun sirin bir koyune tatile gittik. Koyde yasayan kaynanam kayınbabam ve kocamdan kucuk olan zihinsel ozurlu kaynım İlhan gelecegimizden haberleri oldugu icin baya hazırlık yapmıslar bizi bekliyorlardı.

Gittigimizde yogun bir ilgi bir alaka utandırmıslardı beni. Hele kaynım Yengem geldi yengem geldi diye diye ortalıgı velveleye vermisti. Dogrusu bu ilgi cok hosuma gitmisti. Yemekler yenildi caylar kahveler icildi sohbetler edildi. Derken kocamla ben yorgunluktan mahf olmustuk yatmak icin izin isteyip odamıza gittik yattık uyuduk.

Sabah temiz havanın etkisiyle erkenden uyandım. Pencereden baktıgımda kayınım İlhan hayvanları dere kenarına goturuyordu. Ben de ustumu giyinip dısarı cıktım. Kaynanam inekleri sagmıs sutu kaynatmak icin atese koymustu. Beni gorunce gulerek Guzel gelinim uyandın mı gunaydın dedi. Gunaydın annecigim” deyip atesin onunde muhabette koyulduk. Kaynanam maddi manevi bazı sıkıntılarının oldugunu anlatıyordu. Ben de Maddi sıkıntılar halledilir de manevi sıkıntı nedir annecigim?” dedim.

Basladı anlatmaya Biz yaslandık kızlar ugramaz oldu siz İstanbul’da biz burda kala kaldık oyle. İlhanın durumunu biliyorsun gitmedigimiz doktor kalmadı ama hicbir faydası yok. Gecim kaynagımız hayvanlar onlar da bakım ister yaslandık artık bakamıyoruz İlhan da anlamıyor hayvanları suya gotururuyor hepsi o kadar dedi sonra neyse… Hadi gel bir cay koyalım kahvaltı yaparız dedi ve kalktık hazırlık yapmaya basladık. Kocam da uyanmıs elini yuzunu yıkadıktan sonra sofraya geldi. Kahvaltıdan sonra kocama “Biraz gezelim tarlalarda falan dedim. Kabul etti ve bahceye indik. Dalından domates salatalık yemek kadar lezettli bir sey daha yoktu. Çok hosuma gitmisti…

Aksam olmustu ama benim icim de kaynıyordu temiz hava ve organik yiyecekler bende adeta Afrodizyak etkisi yapmıstı ve canım oylesine sex istiyordu ki anlatamam. Yataga girer girmez ben hemen yapıstım kocamın dudaklarına ve sevismeye basladık. İkimizin de Orgazm oldugu guzel bir sikismeden sonra gayet huzurlu bir sekilde yattık uyuduk.

Sabah yine erkenden uyandım. Yıkanmak icin banyoya girdim. Kimse uyanmadan yıkanmalıydım cunku koy hali derme carpma bir banyoları vardı. Eskiden orası mutfakmıs ama sonra etrafını hasırlarla kapatarak banyo yapmıslar. İsin acıkcası insanı bu tedirgin ediyordu. İyi ki ani su ısıtıcıları vardı su ısıtmak zorunda kalmamıstım.

Hemen aceleyle soyunup suyun altına girdim. 2 dakika sonra sanki bir golge gormus gibi oldum saga sola baktım bir sey goremedim. Kim ola bu saate deyip devam ettim banyomu yapıp hızlıca giyinip yattıgımız odaya gittim. Ama banyonun ordan bir takım sesler duydum. Merak ettim pencereden baktım. Bir de ne goreyim kaynım İlhan banyo yaptıgım yerin arka tarafından cıkıyor. Birden afalladım ne yapacagımı sasırdım kaldım.

Beni mi rontgenlemisti Nasıl olurdu boyle birsey Ögleden sonra banyo yaptıgım yerin arka tarafına gidip baktım. Gercekten oraya konulan bugday torbalarının hemen yanında bir parmak genisliginde bir aralık vardı. Artık hic suphem kalmamıstı kaynım beni dikizlemisti. Utana sıkıla geri geldim. Herkes dısardaydı. Ne yapacagımı bilmiyordum. Kaynıma da kızamıyordum 24 yasında genc bir erkekti belki zihinsel olarak eksikti ama o da bir erkekti onun da cinsel ihtiyacları vardı. Onun icin kızmadım ve kimseye de birsey soylemedim.

Aradan birkac gun gecmisti ve İlhan’ın bana bakısları cok degismisti. Bunun farkındaydım ama ne yapabilirdim ki Ne diyebilirdim ki? Daha dogrusu sonucta deliydi. Gece olmus ve herkes uyuyordu benim ise uykum kacmıstı. Uyumaya calısıyordum ama uyuyamıyordum. Kocam horlamaya baslamıstı bile. Birden dıs kapının gıcırdamasını duydum dogrulup on cepheye baktıgımda İlhan’ı banyonun arkasına giderken gordum.

Ne yapıyor bu deli bu saate orda diye bakmaya devam ettim. Merak iste yatıp uyusana sana ne? Ama dedim ya merak iste beni rahat bırakmadı pesinden yavasca dısarı cıkıp citlerin aralıklarından baktıgımda adeta sok olmustum. İlhan donunu indirmis 31 cekiyordu. Hemen ordan ayrılmak istedim hatta iki adım geri attım ama yine vaz gectim biraz daha seyretmek icin geri dondum daha dikatli bakmaya basladım. İlhan tam karsımda yan durmus hızlı hızlı 31 cekiyordu. Biraz daha bekledim ve İlhan kasıla kasıla bosalmaya basladı. Ama asıl soku iste ondan sonra yasadım sikindeki kalan dolleri temizlemek icin dondugunde avlunun ısıgı yaragını tam aydınlattı ve ben hayatımda gordugum en buyuk ve kalın yaragı gordum.

Gozlerim faltası gibi acılmıstı ve gozlerimi yaragından ayıramıyordum dehset bir seydi gercekten inanılmazdı. İnternette cok yarak gordum ama boylesini hicbir yerde gormedim. İlhan donunu cekerken ben de hemen geri iceriye girdim. Odaya geldigimde kocam halen horluyordu. Hemen sırtımı ona donup uyumaya calıstım ama İlhan’ın yaragı bir turlu aklımdan cıkmıyordu.
İlerleyen gunlerde İlhan’ın yaragı adeta beynimde saplantı haline gelmisti. Tanrım nasıl bir seydi o yarak oyle Bir kadın nasıl icine alabilir onu? diye her dusundugumde sırılsıklam oluyordum. Ama kocama birsey belli etmiyordum sadece hemen odama girip kapıyı kilitleyip İlhanın yaragını dusunerek masturbasyon yapıyordum.

Gunlerden Çarsambaydı aksam ustuydu evin telefonu caldı. Telefonu kocam actı. Tedirgin bir sesle Ne zaman oldu nasıl oldu Yasıyorlar mı diye konusunca herkes Kine ne oldu diye ayaga fırladı. Kocam Tamam geliyoruz deyip telefonu kapattı. Hepimiz merakla ne oldugunu beklerken kocam anlattı Amcaları tarladan gelirken traktorun romorku devrilmis ve amcaları altında kalmıs. Durumu cok agırmıs kan da lazımmıs. Kocam Hemen hazırlanıp cıkalım dedi. Ben de hazırlanmak istedim tabi ama kocam Senin ve İlhan’ın gelmesine gerek yok biz gideriz Duruma gore sana haber veririm dedi. Hayır ben de gelecegim dedim Olmaz deyip kestirip attı. Kocama gizlice Kendine gel ben burada yalnız kalamam korkarım dedim. Kocam da Korkma birsey olmaz. Hem İlhan burda ya dedi ve aceleyle cıktılar. Gidecekleri koy traktorle yarım saat suruyordu binip gittiler…

Gece saat 23:00’e geliyordu daha haber almamıstım. Patlamak uzereydim ki evin telefonu caldı. Hemen fırladım actım. Arayan kocamdı Bu gece gelemiyoruz durumu cok agır tıp fakultesine havale ettiler ve oraya gidiyoruz dedi. Peki ne zaman geleceksiniz dedim. Bilmiyorum belli degil dedi. Bari annem gelsin dedim. Annem de yengemlerde gelen giden cok yengem ilgilenecek durumda degil dedi. Tamam deyip kapattım telefonu. İlhan yere uzanmıs Televizyon seyrediyordu dunyadan haberi yoktu. Bana donup Annemler gelmiyorlar mı dedi. Hayır dedim. Hic konusmadan tekrar filmi seyretmeye devam etti.

Ben divanda oturdum dusunuyordum. Saat baya gec olmustu İlhan yatagına gecip yat istersen dedim. Hic konusmadan kalktı ve yerine gecti gomlegini ve kot pantolonu cıkararak sadece donuyla ve atletiyle yataga uzandı ustunu ortmeden. Ve o dev yarak donunun icinde karsımda oylece duruyordu. İnik hali bile cok buyuktu…

Ben de orda divanda uzandım ama uykum gelmiyordu gozum hep ondaydı. İcimi karısık duygular kaplamıstı amım ıslanmıs ve istemsiz hareketler yapıyordum elim coktan pijamamın icinde amıma varmıstı bile. İki parmagımı amımın icine sokup cıkarıyordum. Birden İlhan’ın bana baktıgını gordum kasıyormus gibi yapıp elimi cektim hemen. İlhana baktım bu sefer o sokmustu elini donuna ve gozlerimin icine bakarak yaragıyla oynuyordu. “Napıyorsun İlhan cek elini ordan” diye bagırmısım.

Hemen elini cekip bakıslarını kacırdı. Sonradan uzuldum cocuga bagırdım diye ve telafi etmek icin onunla konusmaya basladım. Kısa cevplar veriyor gozunu benden kacırıyordu…
İlhan seninle bir sey konusamam lazım dedim. Nedir yenge dedi ve bana baktı. İlhan sen neden evlenmiyorsun dedim. Babam erken diyor” dedi. Erken degil tam evlenecek yasta bir erkeksin ve evlenmem lazım” dedim. “Babam kimse seni almaz diyor” dedi. O yuzden mi 31 cekiyorsun dedim. Bakıslarını kacırdı ve cevap vermedi.

“Ben seni gecen gun gordum banyonun arkasında 31 cekerken deyince Yalan soyluyorsun deyip birden dogrulup oturdu. Ödum koptu biran birsey yapacak diye. Hayır yalan soylemiyorum gordum 31 cekiyordun diye tekrarlayınca Babama soyleyecekmisin dedi. Soyleyim mi dedim. “Hayır soyleme babam beni dovuyor dedi. Daha once dovdu mu dedim. Evet bir kere tarlada yakaladı ve cok dovdu dedi.

Bunları konusurken amım nasıl karıncalanıyordu anlatamam. Şeytan durtuyordu iste sana fırsat degerlendir diyordu. Peki soylemeyecegim ama karsılıgında senden bir sey isteyecegim sen de onu yaparsan kimseye soylemem yoksa abine de babana da soylerim dedim ama yuregim kalbimden cıkacak gibiydi nefes alamıyordum bogazım dugumleniyordu daha simdiden icimi sucluluk duygusu kaplamıstı. İlhan Nedir yenge deyip kalktı pantolonunu giymeye calıstı. Hayır giyinme banyo yapmanı istiyorum cok kotu kokuyorsun. Ama once icerden sana temiz ic camasır alalım deyip dolaba yoneldim ona bir kulot ve atlet cıkardım Hadi bakalım simdi dogru banyoya dedim. Yıkanınca babama demiyecek misin dedi. “Önce seni bir yıkayalım sonra konusuruz dedim ve banyoya girdik.

Atletini cıkartıp attı oraya suyu kıvamına getirip donla altına girdi. Ben ona bakıyorum. Tamamen ıslanınca yaragı oldugu gibi yapıstı dona butun hatlarıyla gorunuyordu. Donunu da cıkar seni lifleyecegim dedim. Hic itiraz etmeden cıkardı. Aman Tanrım bu ne ya dedim kendi kendime. Yaragı kıllı kirli ama kocaman bir seydi İlhanı lifleyip iyicene yıkadım. Arada elim kazayla degiyor gibisinden yaragına elliyorum. Ve yarak kısa surede kalkmaya uzamaya ve kalınlasmaya basladı…
Kendime inanmıyordum hayatımda hic kocamı aldatmamıstım fakat simdi oz kardesiyle aldatmanın planlarını yapıyordum.

Yaragını tutup İlhan bu neden boyle oldu diye sert cıkmaya basladım. Bilmiyorum yenge annem yıkayınca da oluyor demez mi Nasıl bilmiyorsun dedim. Bilmiyorum iste sorma bana dedi. Peki 31 cekmesini nasıl ogrendin diye sordum. Asım ogretti dedi. Asım komuslarıymıs ama evleri biraz uzaktaymıs. Peki hic bir kadınla yaptın mı o isi dedim. Hayır yapmadım dedi. Nasıl yapılacagını biliyormusun dedim. Bilmiyorum dedi. Peki ben sana ogretsem kimseye soylermisin dedim. Hayır soylemem dedi. Bak ama eger soylersen ben de senin 31 cektigini babana soylerim. Askerlere de soylerim seni ceza evine atarlar dedim. Yok valla soylemem dedi.Peki dedim. İlhanı kurulayıp cıktık. Dıs kapıyı kilitleyip yattıgım odaya gectik…

Ben de soyunup yataga sırtustu yattım ve Bak İlhan bir kadın yapmak icin oncelikle onu yalaman gerekiyor dedim. Geldi elimi kolumu yalamaya basladı. Oraları degil burayı yalayacaksın diyerek amımı gosterdim ve Aynı kopegin su ictigi gibi dilini amımın icinde gezdirmen lazım dedim. Hic beklemeden yumuldu amıma ve yalamaya basladı. Ben zevkten ucmak uzereydim. Basından tutup amıma bastırdım Daha hızlı yala Daha hızlı diye diye sidetli bir sekilde orgazm olup bosaldım. Ama ne bosalma anlatılamaz İlhan halen yalamaya devam ediyordu.

Yeter bukadar Şimdi de senin sırtustu yatman lazım dedim. Dedigimi yaptı. Yaragını elime alıp sıvazlamaya basladım. Ama avucuma sıgmıyordu ki icime nasıl girecekti Nasıl alabilirdim icime onu Hem almak icin sabırsızlanıyordum hemde bana bir sey olur diye cok korkuyordum. Butun cesaretimi toplayıp ata biner gibi ustune diz coktum. O sadece olacakları bekliyordu. Elimi bolca tukurukleyip yaragının basını iyice ıslattım. Benimki zaten ıslak oldugu icin yaragının govdesinden kavrayıp yavasca amıma surtmeye basladım. Yok boyle bir delilik ya kendime inanamıyorum zevkten ucuyordum adeta.

Biraz zorladıktan sonra yavas yavas amımın dudaklarını gerildigini hissettim. Ve biraz sonra daha sidettli bir acı ile durdum kafası icimdeydi. Ama icimden cıkarmak istemiyordum hepsini almayada korkuyordum. O an aklıma cantadamki nemlendirici krem geldi ve Sen kıpırdama dedim gidip getirdim ve yaragına bastan asagıya iyice surmeye basladım. Sonra yine yaragını amıma almayı denedim. Bu defa biraz daha rahat oluyordu galiba. Biraz daha biraz daha derken icimde yer kalmadıgını anladım inanılmaz zorluyordu rahmimi.

Ama daha hepsi girmemisti elimi attıgımda daha 3 parmak kadarı dısarda duruyordu. Ben ise kıpırdamaya korkuyordum. Biraz o sekilde git gelden sonra inanılmaz bir orgazm daha yasadım. Yaragına da alısmaya baslamıstım artık yavas yavasta olsa oturup kalkabliyorum. Benim sıvımın ve kreminde etkisiyle yarak icimde kayıyordu adeta. Sonra hızlanmaya basladım. Yarak beni zorluyordu ama istiyordum da…

Bir sure sonra ayaga kalkıp İlhan sen hic sikisen esek gordun mu diye sordum. Gordum dedi. Beni o esek gibi sik Yaragına bolca tukur ama dedim ve ellerimle duvara dayanıp domaldım. İlhan yaragını tukurukleyip arkadan amıma girmeye calısıyordu. Ve iste kafası icimdeydi ama birden oyle bir abandı ki gozlerim karardı ve istemeden de olsa bastım cıglıgı. İlhan sesimden korkup durdu. Kendime geldigimde Tamam devam et ama yavas yavas dedim. Dedigim gibi yavasca gidip geliyordu ama ben zor duruyordum ve tutundugum duvardaki beyaz alcıyı sokuyordum. Kendimi geriye ittirerek tamamını icime almak istiyordum. Sonunda tasaklarının kalcalarıma carptıgını hissedince daha cok hızlandım. O da aynı anda hızlanmaya baslamıstı…

Korunmuyordum ve icime bosalmaması gerekliydi. Ama is isten gecmisti son darbelerdi ben kopmustum hicbir sey umrumda degildi ve aynı anda bosaldık. Duvara tutunmaktan kollarımda derman kalmamıstı asagıya kayarak dizlerimin uzerine coktum İlhan da yaragını cıkarmadan benimle birlikte kaydı ve ustume yıgıldı kaldı. İcime oyle bir bosalmıstı ki yaragı icimde oldugu halde etrafından dolleri suzuluyordu. Yaragı kendiliginden kuculup amımdan cıkınca İlhan ayaga kalktı ve Bu 31 cekmekten daha guzeldi bundan sonra bana hep sen ogret yenge dedi. Peki ama kimsenin bilmemesi lazım yoksa abin seni oldurur dedim. Ben kimseye soylemem ama sen de soyleme dedi. Tamam Hadi gel yanıma uzan dedim. Gelip yanıma uzandı. Hic kıpırdamadan yatıyordu. Elimi inmis yaragına atıp biraz oksayıp sevdikten sonra yaragı yine kazık gibi oldu. İlhan bir daha sikmek istermisin dedim. Evet yenge hadi yapalım dedi. O gece sabaha kadar 4 kere siktirdim kendimi İlhana.

Ertesi gun telefonun sesiyle uyandıgımda saat ogleden sonra 16:00’yı geciyordu. Hemen fırladım telefonu actım. Kocam arıyordu Niye acmıyorsun telefonu nerdesin 1 saaten fazladır arayıp duruyorum dedi. Ben de Butun gece uyuyamadım sabah ta erken kalktım uykusuz oldugum icin divanda uyuya kalmısım demek zorunda kaldım. İlhan napıyor orda mı dedi. Nerde bilmiyorum sabah hayvanları saldı sonrada eve gelmedi ben de kapıyı kilitleyip uyudum. Amcanın durumu nasıl dedim. Bilmiyoruz daha bir gelisme yok yogun bakımda oldugu icin iceriye almıyorlar sadece yasadıgını biliyoruz dedi.

Ee gelmeyecekmisin diye sordugumda Sanırım gelemiyoruz dedi. Üzulmus gibi yapıp icimden baya sevinmistim gecmis olsun dileyip telefonu kapatım. Sonra dısarıya cıkıp İlhana seslendim ama ses yoktu nerde oldugunu da bilmiyordum.
Banyoya gidip dus alıp pencerenin karsısına oturdum ve İlhanın gelmesini bekledim. Saat 19:00 olmustu ben yemekle ugrasırken kapının zorlandıgını duydum. Kim o diye sordugumda İlhan “Ben geldim yenge kapıyı ac. dedi. Actım ve Nerdesin sen diye kızdım. Hic konusmadan iceriye girdi
Ben acıktım dedi. Dunden beri hicbir yememisti garibim. Nerdeydin dedim Hayvanlarla beraberdim onları otlattım simdi hepsini goturup ahıra soktum dedi.

Ben de gulerek 31 de cektin mi dedim. Hayır artık yapmıyacagım onu seninle daha guzel oluyor dedi. Gulerek Bak seeen neden daha guzel dedim. İste sen cok guzel kokuyorsun dedi. Yemegini koydum yemek yedikten sonra cay ictik Hadi yatalım dedim. Tamam dedi ve yatagına dogru gitti. Onu bu gece de istiyordum hemde daha cok. İlhan yine yanımda yatmak istermisin dedim. Kafasını sallayarak Evet yenge dedi. İcimi yine bir heycan sarmıstı. Tamam o zaman benim odaya gidelim dedim.
İkimiz de cırıl cıplak soyunarak yorganın altına girdik. Elimi yaragına attım ve oksamaya basladım. Yaragı hareketlenmeye baslamıstı. Agzıma almak istiyordum ama hayatımda hic yapmadıgım icin tiksiniyordum. İnternette hep goruyordum hep agızlarına alıyorlardı ama cesaret edemedim biliyorum midem kaldıramzdı.

Oksamaya devam ettim tas gibi olmustu elimde. Bu sefer ben sırtustu yatarak bacaklarımı iki yana actım ve ustume cıkmasını soyledim. Bacaklarımın arasında yerini almıstı fakat bir sey yapamıyordu. Yine ben yaragını kavrayarak amıma surtmeye basladım. Sırıl sıklam olmustum ve zevk sularımla yaragını ıslatıyordum.

Öyle icime girmeyecegini bilgidigim icin yine avucuma tukurukleyip onun yaragını iyicene ıslattım ve yavasca icime girmesini soyledim Sakın zorlama ben dur deyince de dur dedim. Tamam yenge dedi. Eliyle yaragını tutarak icime sokmaya calısıyordu ama basaramıyordu. Ona yardım edip bacaklarımı iyicene acıp havaya kaldırdım ve elimi yandan uzatıp yaragını tutup amımın hızasına getirip tam deligime denkledim Şimdi yavasca gir dedim…
Dedigimi yaptı. Yaragının bası icimdeydi ve dun geceki kadar canım yanmamıstı. Biraz daha girdi Dur dedim. İcim yanmaya baslamıstı ve amımın duvarını zorluyordu yine. Biraz bekledikten sonra ellerimi kalcasına atıp sıkıca tutarak kendi kalcalarımı oynatmaya ve yaragını icime almaya calısıyordum.

Çogunu almıstım. Zaten ıslanmıstım onun da etkisiyle daha da kayıyordu icime ve sonuda nihayet yine kasıklarımız birlesmisti. Tamamı icimdeydi ve benim gozlerim kapanmıs nerdeyse dudaklarımı koparıyorudum ısırmaktan. Onu serbest bıraktım ve Şimdi istedigin gibi yapabilirisin dedim. İcime sokup cıkarmaya basladı. Kafasına kadar cıkarıp dibine kadar sokuyordu. Her girdiginde ben yine ucuyordum. Tamemen icime girmesi icin bacaklarımı iyicene havaya kaldırıp yanlara dogru actım. İlhan kudurmustu deli gibi girip cıkıyordu. Ben kac kere bosaldım bilmiyorum. Nefes alısları hızlanmıstı.

Onun bosalmasını istemiyordum daha da hızlanmasıyla onu icimden cıkardım…
Zavallı yuzume oyle mazlum mazlum bakıyordu ki sanki ‘Neden’ diye sorar gibiydi. cok yoruldum biraz bekle dedim. Yaragı dimdik duruyordu inmesin diye biraz oksadım. Yine onu icimde istiyordum ama domalacaktım o sekilde daha iyi sikiyordu. Önunde domaldım ve arkama gecmesini istedim. Diz cokup tekrar sikini tukurukleyip icime oyle bir girdi ki gercekten bayılacagım sandım. Hem acı hem zevk ikisi biraradaydı. Bu sefer butun kontrol ondaydı ve istedigi gibi sikecekti.

İlhan sanki az once onu yarı yolda bıraktıgım icin intikam alır gibi beni sıkıca belimden kavrayıp sert ve hızlı bir sekilde sikmeye basladı. Ben yine doruktaydım. İlhanın nefes alısları hızlanmıstı ve son hamlesini yaptıgında icimde bir yerlerin yırtıldıgını hisettim ama aldıgım o zevk bana hicbir seyi umursatmıyordu. Dolleriyle yine icimi doldurmustu. Ben uzanınca yaragı icimdeyken o da ustume yıgıldı kaldı. Biraz dinlendikten sonra hemen banyoya gittim. İcimdeki dolleri cıkarmak icin comeldigimde dollerle karısık biraz da kan aktıgını gordum. Elimi amıma attıgımda amımın kıc tarafına yakın yerinde cok kotu yanan bir bolge hissetim. Amımı yırtmıstı ama beni de dunyanın en mutlu kadını yapmıstı.
Ertesi gun kaynanam eve gelmisti. Ondan sonraki gun de amcalarının komadan cıktıgını ve hayati tehlikeyi atlatıgını ogrendik. Çok sevinmistik. Kocam da eve gelmisti. O gece kocam benimle sikismek istiyordu ama amımın genisligini hisetmesinden korktugum icin yalan soyledim “Sen gittigin gun adet oldum daha iki gun yok sana birsey dedim. İki gun gecmisti ve amım normallesir gibi olmustu ve kocamla sikisebilirdim artık. Kocam “Bu gece cok ateslisin O kadar sulandın ki icine girip cıkarken hissetmiyorum bile dedi. Kocamın uzerine cıkıp onu kudurttum. “İn bosalıyorum demesine ragmen daha cok hızlanıp kocamın icimde bosalmasını saglamıstım. Artık her sey tamamdı İlhandan hamile kalsam da kocam kendisinden oldugunu sanacaktı. 3 gun sonra İstanbul’a donduk.

Bir Cevap Yazın

