Erkeklerden Hoşlanıyorum

Selam Ben kendimi ara sira kadinsi hissederim ve erkeklere karsi inanilmaz bir istek uyanır icimde o zamanda film seyreder onlarla sevistigimi hayal ederim. Yine boyle bir gundu net’ten bir sitede yazisirken ismi Erol olan biriyle yazışmaya başladım Erol 37 yasindaydi ve yalniz yasayan birisiydi. Sex konusuyorduk o bu tur seyleri cok yaptigini eger ona gelirsem benimde ondan memnun ayrilacagimdan falan bahsediyordu birden kabul ettim icim icime sigmiyordu garip bir heyecan vardi icimde hemen banyoya girdim bir guzel yikandım giyindim hazirlandim parfumumu ve yola koyuldum. Her neyse baraj yolunda bir adresti gittim karsimda yariciplak yakisikli, atletik biri duruyordu iceri buyur etti tanisma, sohbet ve icki faslindan sonra yavas yavas yanasti basladı opmeye ve oksamaya. Biraz sonra beni cirilciplak birakmisti oda ustundeki sortu cikarinca cirilciplak kalmis benim gozlerde fal tasi gibi acilmisti. Rahat 18-20 cm boyunda aleti vardi anlamisti korktugumu cunku daha once boyle bir sey yasamamistim ben. Bana korkma ben senden once en az 5 kisiyi bozdum sen sadece zevk alacaksin kendini bana birak yeter dedi eh buraya kadar geldik yapacak baska bir sey yoktu once agzima almami soyledi ama 69 yapacagiz dedi ve ben onunkini emerken o da benim got ile ilgileniyor yaliyor ve parmakliyordu—–>YAZININ DEVAMINI OKU

Yorum bırakın